mandag 16. august 2010

Endelig

Ja, da var sommeren over, og vi har begynt på jobb igjen.


hm... første jobbuka var det fri mandag-torsdag, liten prøve på fredag og ikke noe mer før 17 på søndag.
Misunnelig, Pappa?

Stavanger Internationale Kammermusikkfestival gikk av stabelen denne uka, og det har vært mer konserter enn man kunen drømme om. Jeg fikk dessverre hørt på bare 3 konserter, pluss den jeg spilte på selv, men Aaaaah! Så fint!!

Gleder meg faktisk tilogmed litt til CDinnspillingen av Nørgård til uka.
Mye kvarttoner men ellers bare langt.
Kanskje ikke like misunnelig nå, Pappa?

Uansett - i dag får jeg vente på bredbåndsinstallatør som skal komme en gang mellom 12 og 16. Mye mas og tjas for å i det hele tatt komme frem til riktig installasjonselskap, for telefonsvarertjenesten de henvendte meg var visst ikke riktig oppdatert. Halleluja...
Men nå krysser jeg fingrene for at duden klarer å ringe meg en halvtimer før han (eller hun) kommer og at vi endelig kan slå på titteboksen hver gang vi blir tipset om en supercellist som spiller fin musikk på TV.

1 kommentar:

Pauline sa...

Dette lukter etablert. ;) Når dere har tv sier jeg en ting. "Being Human" NRK 3 tirsdagskvelder.
Ellers sees vi jo snart. O glede!